Reklamní poutač u restaurací



Každý podnik, který vaří pro lidi by se měl dobře prezentovat a měl by vědět, kam cílit reklamu a kdo jsou jeho potencionální zákazníky. Pokud budete mít podnik na protézy, tak je jasné, že vaše cílová skupina jsou důchodci. Jinak tomu není ani v gastronomii, kde jsou určité skupiny lidí, které vás navštěvují častěji než ostatní. Vždy záleží, jaký podnik na jídlo máte. Pokud jste kavárna, kde prodáváte klasické zákusku, koblihy a další věci ke kávě, tak váš poutač musí lidi upozornit na to, že jste na dané adrese nebo je musí oslovovat přímo před podnikem a nalákat je dovnitř.

led světelná tabule

Ideální volbou jsou nyní poutače ve vitríně. Led světelná tabule osloví všechny lidi, kteří půjdou kolem a dá jim do hlavy brouka, že právě u vás se musí cestou zpátky stavit. Na světelnou tabuli dejte vždy to, co si sami myslíte, že by vás mohlo do kavárny nalákat. Může to být třeba káva plus kobliha zdarma nebo něco v podobného v tomto duchu. Pokud půjde maminka s dítětem na procházku, tak si právě takové reklamy mohou všimnout. Většina matek totiž nestíhá doma vypít ani kávu a už tlačí kočárek po náplavce, celá rozcuchaná a nervózní právě s toho, že ráno nestíhala.

led světelná tabule

Právě váš podnik jí může koblihou zdarma oslovit, a to v případě, že patří právě ke kávě, na kterou už od rána myslí. Při tvorbě reklamy je tak důležité přemýšlet, kdo je vás cílový zákazník a co je dobré dát na reklamu, abyste ho nalákali dovnitř. To stejné platí pro studenty. Jestliže kolem vašeho podniku chodí studenti, tak udělejte akci na 2+1 anglický rohlík zdarma. Nebo akci přímo na jeho sníženou cenu. Studenti milují tyhle rychlé svačiny a právě vy můžete být ti, kde si svačinu koupí. Celá reklama je tak jen o tom, se zamyslet a vymyslet něco smyslu plného. Dát totiž na dveře reklamu v podobě toho, ať si koupíte svačinu a kávu právě u vás vám rozhodně nic nepřinese, protože ani lidem, kteří chodí kolem nic neřekne.

Back to Top